https://www.youtube.com/watch?v=UtbLXFzjuII

 


ONE OK ROCK 

Good Goodbye
作詞:Taka
作曲:Taka

IMG_5413.jpg  

You're the light I'm the shadow on the wall when you sleep

你是光 我就是影  映照在牆上 當你睡著時

Everything that I need is right here with me

我想擁有的全部都在這裡

Come to me

請靠近我
All that I can say's already said

我想說的都已經對你說過了

I come to you

當我到你的身邊
There is one word that I can't forget

只有一個詞讓我不能忘記


Goodbye

再見

Good Goodbye

願再相見
Goodbye

再見
Good Goodbye

願再相見

Little time not a moment wasted with you

我和你在一起的這些時間並不浪費
I realized to stay

我想留下
We had to break away

但事實是我們必須分開


Come to me

請靠近我
All that I can say's already said

我想說的都已經對你說過了
I come to you

我靠近你
There is one word that I can't forget

只有一個詞讓我不能忘記

Goodbye

再見
Good Goodbye

願再相見
Goodbye

再見
Good Goodbye

願再相見

Little time not a moment wasted with you

我和你在一起的這些時間並不浪費

 

 

 

 

「Good bye」有再見之意、也有再次相見之意,但在這裡比較有再也不見的含意。疑?

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Good Goodbye ONE OK ROCK
    全站熱搜

    Skye 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()