close

Jason Mraz

歌手:Jason Mraz 傑森・瑪耶茲
歌名:Make it mine



Wake up everyone
醒醒吧,各位!
How can you sleep at a time like this
你們怎麼可以睡成這樣?
Unless the dreamer is the real you
除非夢中人才是你的真我
Listen to your voice
傾聽你的聲音
The one that tells you to taste past the tip of your tongue
舔一舔你的舌頭
Lip and the neck will appear
這樣子你的唇與脖子也就會顯而易見

I don't wanna wake before
我不想這麼快醒來

The dream is over
在夢還沒終止以前
I'm gonna make it mine
我要做我自己的主人
Yes I... I know it
是的...這我都知道
I'm gonna make it mine
我要做我自己的主人
Yes I'll make it all mine
沒錯,我要做我自己全部的主人

I keep my life on a heavy rotation
我一直把我的生活處在繁忙的工作裡頭
Requesting that it's lifting you up
試著將自己慢慢浮出這工作
Up up and away
解放一切
And over to a table at the gratitude cafe
然後讓自己在”感恩咖啡店”小酌一杯

And I am finally there
而我終於到達了如此境界

And all the angels they'll be singing
所有的天使們都將唱著
Ah la la la ah la la la I la la la la love you
啊啦啦啦 (la)喜愛你

I don't wanna break before
我不想要休息
The tour is over
在旅途尚未畫下休止符之前
I'm gonna make it mine
我要做我自己的主人
Yes I... I know it
是的...這我都知道
I'm gonna make it mine
我要做我自己的主人
Yes I'll make it all mine
沒錯,我要做我自己全部的主人

And timing's everything
而時間就是一切
And this time there's plenty
時間還有很多

I am balancing
規劃這一切的時間
Careful and steady
小心翼翼地
And reveling in energy that everyone's emitting
然後向大家展現飲酒狂歡的活力吧!

I don't wanna wait no more
我不想再等下去
No I wanna celebrate the whole world
我要慶祝整個世界
I'm gonna make it mine
我要做我自己的主人
Because I'm following your joy
因為我搭上了你的歡愉
I'm gonna make it mine
我要做我自己的主人
Because I... I am open
因為我很開放
I'm gonna make it mine
我要做我自己的主人
Yes I... I'm gonna show it

我要展露這一切
Yes I'm gonna make it mine
沒錯,我要做我自己的主人
It's mine...
自己做主
Yes I will make it all mine
沒錯,我要做我自己全部的主人

arrow
arrow
    全站熱搜

    Skye 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()